Voor Hibboux Nederland bedachten en realiseerde we een concept om hun producten opnieuw te positioneren in de Nederlandse markt. We creëerde een moderne webshop, verschillende videografie, ontwikkelde een strategie voor social media en brachten al deze middelen samen met eigen geschoten content. Hierbij moesten we rekening houden met diverse facetten. Waaronder het feit dat Hibboux een Turks merk is en waarbij de focus ligt op slapen. Hoe we dat gedaan hebben? Dat lees je hieronder.

F O T O G R A F I E

De fotografie bestaat niet alleen uit het schieten van mooie plaatjes. We bedachten aan de hand van het concept hoe we de producten wilden vastleggen. Denk hierbij aan foto’s zowel overdag als ’s avonds of met en zonder gezin. Het delen van lief en leed in je “Nest” staat centraal in de fotografie en videografie. We benadrukte met de fotografie ieder product en gaven Hibboux Nederland een gezicht.

V I D E O G R A F I E

In de commerciële video verteld Hibboux het verhaal vanuit diverse perspectieven. De boodschap? We delen lief en leed in ons “Nest”. Het verhaal speelt zich allemaal af rondom het Nest Matras. In de technische productvideo richten we ons specifiek op de kwaliteiten en specificaties van het Nest Matras. Bekijk hieronder de commerciële video en hier de technische productvideo.

W E B S I T E

S O C I A L M E D I A



Voor Hibboux creëerde we het volledige content pakket waarbij we ook de kwaliteit bewaken. Het doel hiervan is om de online zichtbaarheid en de naamsbekendheid van Hibboux te vergroten. Gebaseerd op onze onderzoeken creëerde we een passende contentplanning, content, schreven we teksten met passende hashtags.